کد خبر: 1217022
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
پرسپولیس عصر امروز میزبان تراکتورسازی تبریز است، دیداری که ساعت ۱۷:۱۵ آغاز می‌شود، اما در آزادی خالی از جمعیت. این جریمه‌ای است که کمیته انضباطی در پی اتفاقات دربی برای پرسپولیس در نظر گرفته است. جریمه‌ای که می‌توانست مقابل نفت و گاز گچساران در جام حذفی اعمال شود
دنیا حیدری

جوان آنلاین: هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز با برگزاری چهار دیدار آغاز می‌شود، هفته‌ای که بی‌تردید مصاف سرخپوشان تهرانی و تبریزی، حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدار روز نخست آن است. بازی‌های امروز ساعت ۱۴:۳۰ با میزبانی گل‌گهر از پیکان آغاز می‌شود. سپس ساعت ۱۶ سوت بازی استقلال خوزستان- آلومینیوم اراک به صدا درمی‌آید. دیدار دو تیم نساجی مازندران- مس رفسنجان نیز ساعت ۱۶:۳۰ آغاز می‌شود و دست‌آخر پرسپولیس و تراکتور در دیدار پایانی نخستین روز هفته دوم دور برگشت به مصاف هم می‌روند. 
 ۵ بازی بدون تماشاگر
پرسپولیس عصر امروز میزبان تراکتورسازی تبریز است، دیداری که ساعت ۱۷:۱۵ آغاز می‌شود، اما در آزادی خالی از جمعیت. این جریمه‌ای است که کمیته انضباطی در پی اتفاقات دربی برای پرسپولیس در نظر گرفته است. جریمه‌ای که می‌توانست مقابل نفت و گاز گچساران در جام حذفی اعمال شود، اما تعویق آن دیدار باعث شد پرسپولیس در مصاف حساسی که مقابل تراکتور دارد از حمایت هوادارانش محروم باشد، آن‌هم برای پنجمین بار متوالی! در کمال ناباوری این پنجمین رویارویی متوالی دو تیم در تهران است که بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. اوسمار بعد از مردودی در نخستین آزمون رسمی خود در پرسپولیس، حالا تراکتور را مقابل خود می‌بیند. یکی از تیم‌های چغر لیگ که کری شدیدی هم با سرخپوشان تهرانی دارد، خصوصاً حالا که با برتری در بازی رو‌در‌رو می‌تواند پرسپولیس را به زیر بکشد و خود را در جمع سه تیم بالای جدول جای دهد. 
 خرید‌های پرسپولیس به تراکتور هم نرسیدند
تراکتور نیم‌فصل نخست را با برد پرگل مقابل نفت آبادان به پایان برد، اما با توجه به حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا، هفته قبل را به استراحت پرداخت تا امروز با فراغ‌بال مقابل مدافع عنوان قهرمانی به میدان برود. این بازی می‌توانست برای خمس و یارانش بسیار دشوار باشد اگر در‌های ورزشگاه به روی هواداران بسته نبود، اما حالا تمام شرایط برای تراکتور مهیاست؛ از یک‌سو محرومیت سرخپوشان از حضور تماشاگران خودی و از سوی دیگر وضعیت نامعلوم بیرانوند که بعید نیست به دلیل سرماخوردگی نتواند به میدان برود. هرچند که در صورت رسیدن هم با توجه به اتفاقات هفته گذشته بدون شک در شرایط خوبی قرار ندارد. با وجود این مسائل، اوسمار می‌توانست اوضاع را آرام کند اگر شرایط استفاده از مهره‌های جدید تیم را داشت، اما با وجود ادعا‌های مطرح شده در خصوص حل مشکل مالیاتی رادو هنوز هم تأییدیه‌ای به فیفا نرسیده تا پنجره‌نقل و انتقالات پرسپولیس باز شود و این مسئله صدای اوسمار را درآورده، به‌طوری‌که او صراحتاً می‌گوید خیلی بد است که تا چند ساعت مانده به بازی حساس و مهم با تراکتور نمی‌دانیم می‌توانیم از بازیکن جدید استفاده کنیم یا نه! گلایه‌ای که بدون شک مخاطب آن مدیریت باشگاه است، مدیریتی که ناکارآمدی آن در پایان نیم‌فصل نخست به جدایی یحیی انجامید و حالا در همین آغاز به کار صدای اوسمار را هم درآورده است. 
تراکتور، اما برخلاف پرسپولیس مشکلی برای استفاده از خرید‌های جدید خود ندارد و میلوش دلتیچ، وینگر صربستانی این تیم که تازه‌ترین خرید سرخپوشان تبریزی محسوب می‌شود هم مهیای بازی امروز با پرسپولیس است، مگر آنکه خمس این فرصت را در اختیار او نگذارد. 
 
این بازی، اما نکات جذابی هم دارد؛ جدا از شرایط سخت سرخپوشان برای کسب نتیجه در خانه، می‌توان به تقابل بازیکنان سابق دو تیم در این دیدار اشاره کرد، تقابلی که بی‌شک می‌تواند صحنه‌های جذابی را خلق کند. شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، سیامک نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، امید عالیشاه و مهدی عبدی بازیکنانی هستند که سابقه بازی در هر دو تیم را دارند و در مصاف امروز انگیزه‌های زیادی مقابل تیم سابق خود خواهند داشت. انگیزه‌هایی که بی‌شک در نتیجه بازی تأثیر بسزایی دارد و باید دید در این میان کفته ترازو به کدام سمت سنگینی می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار